مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-26بين الملل

گاردین: یهودیان آمریکا نسبت به تل آویو دچار تردید شده اند


روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، یهودیان آمریکا نسبت به رژیم صهیونیستی دچار تردید شده اند و از واشنگتن می خواهند برای جلوگیری از گسترش شهرک سازی ها حمایت خود را از این رژیم محدود کند.

- روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، یهودیان آمریکا نسبت به رژیم صهیونیستی دچار تردید شده اند و از واشنگتن می خواهند برای جلوگیری از گسترش شهرک سازی ها حمایت خود را از این رژیم محدود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه گزارش کریس مک گریل، خبرنگار خود در نیویورک را منتشر کرد که در آن گفته است: تغییر بزرگی در میان یهودیان آمریکا در حال رخ دادن است، یهودیان زیادی به خصوص جوانانی هستند که از هر کار اسراییل چشم و گوش بسته حمایت نمی کنند.

مردم این واقعیت را می پذیرند که شما می توانید یهودی باشید و در عین حال از اسراییل انتقاد کنید؛ اما هنوز اقدامات برای جلب توجه آمریکایی ها درباره اشغالگران، حملات نظامی اسراییل به کرانه باختری و غزه و گسترش بی وقفه شهرک سازی، سیاست واشنگتن را در حمایت از اشغالگر تغییر نداده است.

میشل گلدبرگ، تحلیلگر روزنامه نیویورک تایمز گفت: هرچقدر هم که اسراییل از هنجارهای لیبرال دموکراسی منحرف شود، وقتی پای سیاست آمریکا در میان باشد، این انحراف اسراییل همچنان با پرده ضخیمی از تابوها پوشانده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: یهودیان آمریکا نسبت به تل آویو دچار تردید شده اند

گاردین: یهودیان آمریکا نسبت به تل آویو دچار تردید شده اند