مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-31سياسي

لزوم بیان خدمات بهداشتی و درمانی برای دلگرمی مردم


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر لزوم اطلاع رسانی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم تاکید کرد و افزود: بیان خدمات جنبه شخصی ندارد بلکه مربوط به نظام اسلامی بوده و باید برای دلگرمی مردم بیان شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر لزوم اطلاع رسانی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم تاکید کرد و افزود: بیان خدمات جنبه شخصی ندارد بلکه مربوط به نظام اسلامی بوده و باید برای دلگرمی مردم بیان شود.

آیت الله مصطفی محامی امروز دوشنبه در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: حجم وسیعی از خدمات در حوزه بهداشت و درمان به مردم استان ارائه می شود و افراد زیادی به صورت شبانه روزی در این امر مشغول فعالیت هستند که باید قدردان تلاش های آن ها باشیم.

امام جمعه زاهدان بر لزوم اطلاع رسانی و بیان خدمات نظام به مردم تاکید کرد و افزود: بیان خدمات جنبه شخصی ندارد بلکه خدمات مربوط به نظام اسلامی بوده و باید برای دلگرمی مردم بیان شود زیرا در شرایط کنونی مردم با مشکلاتی مواجه هستند و از سوی دیگر ما با بدخواهان و دشمنانی مواجه هستیم که به هر بهانه به دنبال سوژه و ایجاد ناامیدی در میان مردم هستند و باید نکات مثبت واقعی و میزان پیشرفت ها در عرصه های مختلف برای مردم بیان شود که در این صورت عامل دلگرمی آن ها خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بیان خدمات بهداشتی و درمانی برای دلگرمی مردم

لزوم بیان خدمات بهداشتی و درمانی برای دلگرمی مردم