مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-07سياسي

کارخانه پرتودهی محصولات کشاورزی احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولی الله بیاتی در تشریح بازدید امروز (دوشنبه 16 مرداد) کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس از دستاورد های سازمان انرژی اتمی، - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس، گفت: کارخانه ای در حوزه پرتودهی که برای محصولات کشاورزی استفاده می شود، در حال احداث است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولی الله بیاتی در تشریح بازدید امروز (دوشنبه 16 مرداد) کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس از دستاورد های سازمان انرژی اتمی، گفت: در این بازدید در خصوص تولیدات این سازمان و فرآیند استخراج اورانیوم تا غنی سازی توضیحات لازم توسط مسئولان این سازمان ارائه شده و در نهایت جلسه جمع بندی با حضور رییس سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

وی ادامه داد: در نتیجه این بازدید، مشخص شد که به چه میزان قانون اقدام راهبردی مجلس برای پیشرفت تولیدات انرژی هسته ای مؤثر بوده و این سازمان تا چه میزان توانسته با استفاده از این قانون در مقابل زیاده خواهی آمریکا، اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی ایستادگی کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس افزود: در ادامه نظارت میدانی امروز کمیسیون همچنین از تولیدات سازمان انرژی اتمی در حوزه درمان بازدید به عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه پرتودهی محصولات کشاورزی احداث می شود

کارخانه پرتودهی محصولات کشاورزی احداث می شود