مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-11سياسي

جلال زاده در مرز لبنان با فلسطین اشغالی: اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی با یادآوری بیانات امام خمینی (ره) تاکید کرد رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران که به تازگی به لبنان سفر کرده است، امروز (جمعه)، در پارک ایران در منطقه مارون الرأس (یک کیلومتری مرز لبنان و فلسطین اشغالی) نابودی رژیم صهیونیستی را یادآور شد.

جمهوری اسلامی ایران به پاس مقاومت های بی نظیر مردم منطقه مارون الرأس، پس از پایان جنگ 33روزه در سال 2006، اقدام به تاسیس پارکی به نام پارک ایران در این منطقه کرده است.

در این پارک با هدف معرفی فرهنگ غنی ایران اسلامی و ترویج آن، اقداماتی نظیر احداث تعدادی استراحتگاه به تعداد استان های کشورمان ایران و همچنین مسجدی شبیه به مسجدالاقصی انجام شده است.

طبق گزارش، عصر امروز (جمعه) خبرگزاری رسمی لبنان (ان ان ای )، وحید جلال زاده که به همراه شماری از نمایندگان ایرانی، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت و تعدادی از نمایندگان حزب الله به پارک ایران رفته بود، در آنجا گفت: از آنجا که ما در در نطقه مرزی با فلسطین اشغالی ایستاده ایم، می خواهم بیانات امام خمینی (ره) را یادآور شوم که فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال زاده در مرز لبنان با فلسطین اشغالی: اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود

جلال زاده در مرز لبنان با فلسطین اشغالی: اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود