مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-27سياسي

استاندار کردستان: مردم کامیاران نماد بصیرت و دینداری هستند


استاندار کردستان برگزاری آیین باشکوه استقبال و خاکسپاری شهید محمدصالح جعفری از شهدای مظلوم کامیاران در روز تاسوعای حسینی را نماد بصیرت و دینداری مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان کامیاران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامیاران، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید محمدصالح جعفری که در سال 59 به دست گروهک های ضدانقلاب به شهادت رسیده بود و پس از 42 سال تفحص شد اظهار کرد: گروهک های کوردل و مزدور، شهید جعفری را مظلومانه در ارتفاعات صوفیان و آرندان به شهادت رساندند که بعد از 42 سال پیکر مطهر این شهید، در روز تاسوعای حسینی بر شانه های مردم کامیاران تشییع و به خاک سپرده می شود.

وی بازگشت قهرمانانه این شهید را بعد از گذشت چهار دهه به دیار و موطن خود در کامیاران تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: کجایند گروهک های معاند مزدور که این شکوه و عظمت مردم کامیاران را ببینند که در روز تاسوعا، عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) اعم از شیعه و سنی سینه می زنند و عزاداری می کنند و این چنین از مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجلیل می کنند.

استاندار کردستان با اشاره به استحکام وحدت شیعه و سنی در شهرستان کامیاران، افزود: امروز مردم انقلابی کامیاران با استقبال باشکوه خود از این شهید والامقام و همچنین برگزاری مراسم بی بدلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: مردم کامیاران نماد بصیرت و دینداری هستند

استاندار کردستان: مردم کامیاران نماد بصیرت و دینداری هستند