مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-09دانش

آغاز دومین رویداد علمی تفریحی مهارتی «برپا» در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، رویداد علمی تفریحی مهارتی «برپا» با شرکت 420 دانش آموز از سراسر استان زنجان امروز در دانشگاه زنجان آغاز شد.

- دومین رویداد علمی مهارتی برپا به میزبانی دانشگاه زنجان و با هدف ارتقای مهارت های توسعه فردی دانش آموزان استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، رویداد علمی تفریحی مهارتی برپا با شرکت 420 دانش آموز از سراسر استان زنجان امروز در دانشگاه زنجان آغاز شد.

در این رویداد که با هدف شبکه سازی، هویت بخشی، ارتقای مهارت های توسعه فردی و آموزش نحوه فعالیت های علمی به دانش آموزان برگزار می شود، 420 دانش آموز نخبه زنجانی شرکت می کنند.

فرهود آهنی، دبیر رویداد برپا در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو درخصوص نحوه برگزاری این رویداد گفت: رویداد برپا از 17 تا 28 مرداد در دانشگاه زنجان در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود.

آهنی در ادامه افزود در این رویداد دانش آموزان ابتدا توسط استاندارد هایی در سراسر مدارس کشور شناسایی و به رویداد دعوت شده اند از جمله ملاک های دعوت به رویداد سرآمدی در فعالیت های علمی و اجتماعی است.

دبیر رویداد برپا گفت: دانش آموزان در قالب کار تیمی نسبت به حل چالش ها و مسائل روز و مهم کشور و همچنین انجام مسابقات علمی می پردازند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین رویداد علمی تفریحی مهارتی «برپا» در زنجان

آغاز دومین رویداد علمی تفریحی مهارتی «برپا» در زنجان