مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-18سياسي

اقتدار سپاه مانع تکرار کودتای 28 مرداد شد


اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکرار کودتای 28 مرداد در ایران در قالب طراحی فتنه 88، بنزین و زن زندگی آزادی را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از کاشان، حجت الاسلام سید سعید حسینی امام جمعه کاشان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کاشان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرماندهان سپاه پاسداران اظهار داشت: آمریکا به عنوان عامل خارجی و کسانی که از آیت الله کاشانی جدا شدند به عنوان عناصر داخلی، بزرگ ترین ظلم را به ایران کردند و با اعتماد مصدق به آمریکا کودتای 28 مرداد رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه محمدرضا پهلوی قبل از کودتای 28 مرداد از سال 1320 تا 1332 هجری شمسی ذلیل انگلیس و از سال 1332 تا 1358 ذلیل آمریکا شد، افزود: ماهیت آمریکا تغییر نکرده و همان گرگ سابق است که وقتی به افغانستان حمله کرد خود آمریکایی ها در خبرهایشان نوشتند با انداختن خوراکی و اسباب بازی کودکان در زمین هایی که اطلاع از مین گذاری آن نداشتند آن ها را به این مناطق می کشاندند تا اگر انفجار رخ دهد کودکان پیش مرگ و قربانی آن ها شوند.

حسینی با تأکید بر تحلیل و کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند طراحی آمریکا مجدد همان کودتای 28 مرداد در ایران در قالب بحران بنزین، فتنه 88 و بحران زن زندگی آزادی بود، گفت: توطئه آن ها بی رمق کردن نیروی انتظامی و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار سپاه مانع تکرار کودتای 28 مرداد شد

اقتدار سپاه مانع تکرار کودتای 28 مرداد شد