مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:412023-08-14سياسي

کارآفرین لرستانی مبدع تحول در تولید سنگ های پلیمری و ساختمانی


خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، سید علی موسوی به واسطه یک سفر به تهران با صنعت پلاستیک سازی آشنا و همانجا تصمیم می گیرد، وارد عرصه تولید مواد پلیمری شود.

این فناور جوان که 36 سال سن دارد و اهل خرم آباد است، مطالعات و تحقیقات مفصلی را در حوزه مواد پلیمری شروع و حتی در یک دوره و آزمون در همین زمینه هم شرکت می کند.

او پس از چند سال تحقیق و آزمون و خطا بالاخره سال گذشته موفق می شود انواع محصول کورین از جمله ظرفشویی و روشویی کوریَن و صفحات کابینت، انواع سنگ های پلیمری نمای داخل و خارج ساختمان و اکسسوری های پلیمری ساختمان را تولید و ثبت اختراع کند.

نکته قابل توجه در خصوص محصولات تولیدی این شرکت تولیدی دانش بنیان، کیفیت بالا و از طرفی قیمت مناسب محصولات نسبت به مشابه خارجی است.

او می گوید: به جرات می توانم بگویم اگر حمایت مالی از ما انجام شود، می توانیم به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های کشور و حتی خاورمیانه مطرح باشیم.

با موسوی که مدیرعامل این شرکت دانش بنیان و کارشناس ارشد شرکت برق قدرت است گفت وگویی انجام داده ایم، که در ادامه می خوانید.

  چطور شد به سمت تولید رفتید؟ حدود سه سال پیش سفری به تهران برای خرید کتاب داشتم، در این سفر با یکی از دوستانم که در صنعت پلاستیک سازی کار می کرد اتفاقی برخورد کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین لرستانی مبدع تحول در تولید سنگ های پلیمری و ساختمانی

کارآفرین لرستانی مبدع تحول در تولید سنگ های پلیمری و ساختمانی