مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-03بين الملل

دو سوم مردم انگلیس از حاکمان ناراضی هستند


نظرسنجی جدید موسسه «یوگاو» نشان می دهد که 66 درصد شهروندان انگلیس از عملکرد دولت حاکم محافظه کار در زمینه مدیریت مسائل مهم کشور ناراضی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که اعتراضات و اعتصابات در انگلیس علیه وضع معیشتی همچنان خبرساز است، نتیجه نظرسنجی یک نهاد معتبر انگلیسی نشان می دهد که دو سوم مردم این کشور از حاکمان خود ناراضی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، نتیجه نظرسنجی موسسه یوگاو نشان می دهد که 66 درصد از شهروندان این کشور، نحوه مدیریت مسائل مهم و کلیدی کشور توسط حزب حاکم محافظه کار را تایید نمی کنند و از آن ناراضی هستند.

در این نظرسنجی، تنها 14 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که از مواضع و سیاست های حزب محافظه کار در زمینه مسائل مهم انگلیس حمایت می کنند.

طبق نتیجه نظرسنجی، کمتر از 44 درصد از حامیتن حزب محافظه کار اعلام کردند که از نظر آنها این حزب بهترین حزب برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است و 9 درصد از آنها گفتند که حزب کارگر بهترین حزب برای مقابله با مشکلات اقتصادی است.

این نظرسنجی نشان داد که در همه موضوعات دیگر شامل تروریسم، دفاع، نرخ بیکاری، آموزش، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت)، مزایای رفاهی و مالیات ، دولت کنونی انگلیس حمایت کمتر از 70 درصد را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سوم مردم انگلیس از حاکمان ناراضی هستند

دو سوم مردم انگلیس از حاکمان ناراضی هستند