مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-12اقتصادي

رشد 36 درصدی تولید صنایع نسبت به سال آخر دولت قبل


یک کارشناس اقتصادی با اشاره به رشد 9.

2 درصدی تولید صنایع نسبت به تیرماه سال گذشته، گفت: با وجود تداوم روند مثبت رشد تولید، شاهد نزولی شدن رشد تولید صنایع بورسی هستیم که دلیل آن مسئله تقاضا و بازار است و شرکت ها در سمت تولید و عرضه محدودیت اثرگذار نداشته اند.

- سجاد ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین وضعیت تولید صنایع بورسی اظهار داشت: در تیر ماه 1402 میزان رشد تولید صنایع بورسی نسبت به سال گذشته 9.

2 درصد افزایش داشته است.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به آمار سه ماهه منتهی به تیر 1402 گفت: آمار سه ماهه منتهی به تیر 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل برای شاخص تولید صنایع بورسی 5.

4 درصد مثبت است، اما از بهمن ماه سال گذشته میزان رشد روند کاهشی به خود گرفته است.

وی افزود: اوج رشد تولید صنایع بورسی در سه ماهه منتهی به بهمن 1401 رقم خورد و از بهمن ماه تاکنون روند افزایش تولیدات صنعتی نزولی بوده است.

ابراهیمی در تشریح دلایل نزولی شدن نرخ رشد تولید صنایع گفت: مهم ترین دلیل نزولی شدن رشد تولید صنایع بورسی مسئله تقاضا و بازار است و شرکت ها در سمت تولید و عرضه محدودیت اثرگذار نداشته اند.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به کاهش صادرات محصولات کشور گفت: با وجود افزایش تولید ثبت شده، صادرات شرکت های بورسی کاهشی بوده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 36 درصدی تولید صنایع نسبت به سال آخر دولت قبل

رشد 36 درصدی تولید صنایع نسبت به سال آخر دولت قبل