مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-14اقتصادي

اتصال 408 شعبه گیلان به فروشگاه زنجیره ای به شبکه ملی اعتبار


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از اتصال 2 هزار و 204 فروشگاه خرد و 408 شعبه به فروشگاه زنجیره ای به شبکه ملی اعتبار خبر داد و گفت: استفاده از کالابرگ در فروشگاه های خرد از طریق دریافت کد مربوطه امکان پذیر است و به صورت سیستمی و بدون معطلی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در این استان آغاز می شود، اظهار کرد: در این مرحله دولت نسبت به قبل، مزایایی برای سه دهک اول جامعه و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی درنظر گرفته است.

به گفته وی، این افراد اگر تا 50 درصد اعتبار یارانه 400 هزار تومانی خود را از طریق کالابرگ الکترونیکی برای خرید 11 قلم کالای اساسی هزینه کنند، 30 درصد معادل 120 هزار تومان اعتبار بیشتر به ازای هر عضو خانواده به حساب سرپرست خانوار افزوده می شود.

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اختیاری بودن این طرح در کشور گفت: این افراد تا پایان ماه برای خرید از یارانه نقدی خود فرصت دارند و در صورت خرید کالابرگی نیز، مابقی اعتبار به صورت یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 408 شعبه گیلان به فروشگاه زنجیره ای به شبکه ملی اعتبار

اتصال 408 شعبه گیلان به فروشگاه زنجیره ای به شبکه ملی اعتبار