مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-11ورزشي

انتقاد قهرمان پارالمپیک از حواله فوتبالیست ها


قهرمان وزنه برداری جهان و پارالمپیک از عدم پرداخت حقوق توسط صندوق حمایت از قهرمانان، پرداخت حواله خودرو در فوتبال و بی توجهی به مدال آوران سایر رشته ها انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روح الله رستمی ملی پوش پاراوزنه برداری ایران درباره آخرین شرایط اردوی تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در امارات اظهار داشت: دور نهایی اردوی تیم ملی پیش از مسابقات جهانی امارات است که همه چیز به لحاظ فنی خوب پیش می رود.

یک مقدار مشکلات جانبی داشتیم که به همت فدراسیون و اسبقیان در حال برطرف شدن است تا ان شاالله بتوانیم در بازی های پاراآسیایی و رویدادهای بعدی با شرایط بهتری در اردوها حضور داشته باشیم و بچه ها بتوانند شرایط کیفی بهتری را پشت سر بگذارند.

 وی درباره عملکردش در تمرینات و بالا بردن وزنه 230 کیلوگرمی در تمرینات گفت: رکوردم که ثبت جهانی است، 241 کیلوگرم بوده که من در تمرین روز چهارشنبه 11 کیلو کمتر از آن و 4 کیلو کمتر از پارالمپیک توکیو زدم.

من یک آسیب دیدگی شدید داشتم که کم کم بهتر می شود و از دستش خلاص می شوم.

تازه به تمرینات برگشته ام و ان شاالله که با پیگیری ها و مساعدت ها بتوانم به تیم برگردم.

قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو درباره انتظارات از خودش در دو رویداد پیش رو عنوان کرد: خیلی به بازی های پاراآسیایی امیدوارم و اگر همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قهرمان پارالمپیک از حواله فوتبالیست ها

انتقاد قهرمان پارالمپیک از حواله فوتبالیست ها