مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-11اقتصادي

چند کارگر بیمه شده در تهران فعالیت دارند؟


برابر آمارها بیش از 2300 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان تهران وجود دارد و بیش از سه میلیون و 500 هزار کارگر بیمه شده مشغول فعالیت هستند.

- برابر آمارها بیش از 2300 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان تهران وجود دارد و بیش از سه میلیون و 500 هزار کارگر بیمه شده مشغول فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر ایجاد و توسعه تشکل های کارگری و کارفرمایی به عنوان بازوان قدرتمند و توانمند وزارت کار می تواند موجب افزایش بهره وری، ارتقای کیفیت تولید و بهبود عملکرد واحدهای تولیدی شود.

بی تردید حضور نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی در مراجع تصمیم گیر اعم از شورای عالی کار، سازمان تامین اجتماعی، شورای عالی حفاظت فنی، شورای عالی اشتغال و مراجع تشخیص و حل اختلاف می تواند در دفاع از حقوق و مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی مثمرثمر باشد.

در همین راستا حامد ویس کرمی - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران - از وجود بیش از 2300 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان تهران خبر داده و می گوید با توجه به چنین ظرفیت و پتانسیلی این تشکل ها باید بیش از گذشته در راستای ارتقاء فرهنگ کار حرکت کرد.

وی با اشاره به حجم بالای صنایع، تولیدی ها و کارگاه ها در استان تهران اظهار کرد که استان تهران با توجه به فعالیت بیش از 235 هزار کارگاه و بیش از سه میلیون و 500 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند کارگر بیمه شده در تهران فعالیت دارند؟

چند کارگر بیمه شده در تهران فعالیت دارند؟