موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-15بين الملل

نتانیاهو: اسراییل با چالش های جدی مواجه است


نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به چالش های سخت پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه روزی برای تأمین امنیت با مقامات نظامی این رژیم در حال رایزنی است.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو طی سخنانی گفت: دولت اسراییل با چالش های بزرگی روبرو است و من به عنوان نخست وزیر، شبانه روز با وزیر دفاع، رییس ستاد ارتش و مقامات ارشد ارتش و نیروهای امنیتی کار می کنم تا امنیت اسراییل را در هر شرایطی تضمین کنم.

این اظهارات نتانیاهو در حالی است که رام بن باراک از نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی که در گذشته رییس کمیته امنیتی و سیاست خارجی کنست نیز بوده، معتقد است بنیامین نتانیاهو بیش از همه دشمنان، به اسراییل آسیب وارد آورده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو با اشاره به گفتگوی رادیویی رام بن باراک، به نقل از وی نوشت: ما در آستانه بحران نیستیم، بلکه کاملاً درون پرتگاه افتاده ایم و در حال فروپاشی هستیم.

بن باراک افزود: در شرایط کنونی یک کابینه ویرانگر در رأس قدرت قرار دارد که آنچه را از 75 سال پیش وجود داشته، از بین برده و اقدام به کودتا کرده است، آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: اسراییل با چالش های جدی مواجه است

نتانیاهو: اسراییل با چالش های جدی مواجه است