مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-21اجتماعي

به کمک روستای سیل زده «قورچای» بشتابند


فرماندار شهرستان آزادشهر با حضور در منطقه سیل زده «قورچای»، چگونگی امدادرسانی به سیل زدگان و پاکسازی معابر از گل و لای را از نزدیک بررسی کرد.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان آزادشهر با حضور در منطقه سیل زده قورچای ، چگونگی امدادرسانی به سیل زدگان و پاکسازی معابر از گل و لای را از نزدیک بررسی کرد.

سیدجواد کریمی، ظهر امروز دوشنبه 30 مرداد ماه 1402 در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان آزادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در شب گذشته و جاری شدن سیلاب، برخی مناطق شهرستان از قبیل روستای قورچای در بخش مرکزی دچار آبگرفتگی شد.

وی با بیان اینکه طغیان رودخانه نزدیک به این روستا سبب آبگرفتگی معابر عمومی روستا و منازل مسکونی اهالی شد، ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که 150 واحد مسکونی قورچای تحت تأثیر سیلاب قرار گرفته اند و تلی از گل و لای در معابر عمومی و حیاط منازل روستاییان انباشته شده است.

فرماندار آزادشهر با تأکید بر اینکه به شدت نیازمند حضور گروه های جهادی و یاری هموطنان برای تغییر در شرایط کنونی روستا و بازگرداندن وضعیت به حالت عادی هستیم، افزود: حجم عظیم گل و لای انباشته شده در روستا می طلبد تا از ابزار و امکانات مخصوص برای پاکسازی استفاده شود و قطعاً هر نوع ابزاری در این زمینه مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کمک روستای سیل زده «قورچای» بشتابند

به کمک روستای سیل زده «قورچای» بشتابند