مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-09سياسي

ثبت خاطرات شهدای مازندرانی برای استفاده نسل های آینده


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه 26 درصد گلزارهای شهدای استان ساماندهی نشدند، گفت: موضوع مهم ثبت خاطرات شهدا است تا نسل های آینده از آن بهره گیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم معافی، اظهار کرد: سرپرست خبرگزاری فارس مازندران فردی دغدغه مند بود و برای حل مشکلات و پیگیری مسائل دغدغه داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: باید ارزش ها و آرمان های شهدا ترویج شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه بخشی از فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم جامعه ایثار در دستگاه های اجرایی است، اضافه کرد: این مهم با ابلاغ ریاست جمهور دنبال شده است.

کهنسال با اعلام اینکه یکپارچگی ادارات در استان را داریم شکل می دهیم، تصریح کرد: تشکل های ایثارگری و گروه های در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حال سمت و سو و ساماندهی است که قصد داریم بخشی از فعالیت ها را به این سمت واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف بنیاد مسکن، واگذاری زمین های روستایی، مراکز ساماندهی و طرح هادی اقداماتی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت خاطرات شهدای مازندرانی برای استفاده نسل های آینده

ثبت خاطرات شهدای مازندرانی برای استفاده نسل های آینده