مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-19اقتصادي

شهرک بُنکداران، بازار همدان را تا نجف توسعه می دهد


رییس مجمع نمایندگان استان همدان با تأکید بر اینکه شهرک بُنکداران، بازار همدان را تا نجف توسعه می دهد، گفت: باید از بازار و شهر همدان پمپاژ قدرت، - ایسنا/همدان رییس مجمع نمایندگان استان همدان با تأکید بر اینکه شهرک بُنکداران، بازار همدان را تا نجف توسعه می دهد، گفت: باید از بازار و شهر همدان پمپاژ قدرت، تولید، مدیریت، تدبیر و کارشناسی را تا نجف داشته باشیم.

حمیدرضا حاجی بابایی شنبه 28 مرداد در آیین افتتاحیه فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی 2 همدان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، با بیان اینکه شهرک بنکداران همدان مرکز یک مرکز تجاری و هاب منطقه است، اظهار کرد: درست گفته شده که همدان پایتخت تاریخ و تمدن است چراکه کار بزرگی که امروز در شهرک بنکداران انجام شده، نشان از تفکر بازاریان همدان برای توسعه بازار غرب کشور تا نجف است.

وی با بیان اینکه 150 کارخانه نیاز به نیروی کار دارند، اضافه کرد: 18 کارخانه در شهرک صنعتی بوعلی همدان بین 100 تا 300 کارگر فنی دارند.

در ضمن از سال گذشته تاکنون 150 کارخانه تعطیل در همدان احیاء شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: سال 88 شهرک فناوری را برای همدان مصوب کردیم که 50 هکتار عرصه این زمین بود که امسال 500 هکتار به این شهرک اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک بُنکداران، بازار همدان را تا نجف توسعه می دهد

شهرک بُنکداران، بازار همدان را تا نجف توسعه می دهد