مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-06اقتصادي

26 کرمانشاهی در رویای خانه دار شدن بی پول شدند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه پیش فروش آپارتمان در شهر کرمانشاه از 26 نفر مبلغ 239 میلیارد و 960 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی که در کار ساخت و ساز مسکن فعالیت دارد با جلب اعتماد آن ها و به بهانه پیش فروش تعدادی آپارتمان با قیمت مناسب و تحویل در موعد مقرر، مبالغ زیادی از آن ها دریافت کرده و سپس متواری شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی کاراگاهان پلیس آگاهی نشان می داد فرد کلاهبردار پس از جلب اعتماد شاکیان، مبالغ هنگفتی به بهانه پیش فروش آپارتمان اخذ و هر واحدی را به 2 تا 4 نفر به صورت قولنامه ای فروخته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با جمع بندی این اطلاعات، کاراگاهان اقدامات فنی و تخصصی خود را برای دستگیری متهم متواری آغاز و با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از شهرستان های کرمانشاه شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه وی و هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این شخص را دستگیر و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سواری، وی را به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 کرمانشاهی در رویای خانه دار شدن بی پول شدند

26 کرمانشاهی در رویای خانه دار شدن بی پول شدند