مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-13اقتصادي

آماده خرید یا نگهداری اسناد تاریخی در اختیار مردم هستیم


مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور با بیان اینکه این مرکز امسال موفق به جذب 112 سند تاریخی و ارزشمند اهدایی شده است، برای خرید یا نگهداری اسناد تاریخی و ارزشمند در اختیار مردم، - ایسنا/فارس مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور با بیان اینکه این مرکز امسال موفق به جذب 112 سند تاریخی و ارزشمند اهدایی شده است، برای خرید یا نگهداری اسناد تاریخی و ارزشمند در اختیار مردم، اعلام آمادگی کرد.

روح الله منوچهری خاطرنشان کرد: مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور آمادگی دارد تا اسناد دارای ارزش تاریخی در اختیار ساکنان استان های فارس و کهکیلویه و بویراحمد را در قالب قراردادهای اهدا، فروش یا امانت پذیرش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، منوچهری با بیان اینکه بسیاری از اسناد مربوط به 40 سال قبل یا بیشتر برای مردم ارزش جاری ندارد، گفت: این اسناد می تواند برای پژوهشگران ارزشمند باشد.

منوچهری ضمن یادآوری اینکه اسناد اهدایی ثبت ملی شده و امکان تغییر و جابجایی آن وجود ندارد، از تفاهم مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برای راه اندازی انجمن خیرین میراث مکتوب خبر داد.

او همچنین گفت: در گام نخست راه اندازی انجمن خیرین میراث مکتوب، تهیه تاریخ شفاهی خیرین فارس آغاز شده و مصاحبه ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده خرید یا نگهداری اسناد تاریخی در اختیار مردم هستیم

آماده خرید یا نگهداری اسناد تاریخی در اختیار مردم هستیم