مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-22ورزشي

شکست و حذف در پلی آف آسیا؛ تراکتور تیم بی دفاع!


تراکتور به تغییرات زیاد و پوست اندازی بیش از حد در نقل و انتقالات و همچنین عدم آشنایی خمز سرمربی اسپانیایی از خریدهای جدید باخت.

- تراکتور  با وجود هزینه زیاد در نقل و انتقالات تابستانی و تقریبا عوض کردن تیم در کلیه خطوط، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه نیافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ دیدار تیم های تراکتور ایران و الشارجه امارات در مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) با قضاوت کیم جونگ هیوک برگزار شد که در نهایت با برتری پرگل و قاطع 3 بر یک الشارجه به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، کریم آذر، صفا هادی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، محمد قنبری، ریکاردو آلوز و حسین زاده سرمربی: پاکو خمس ترکیب الشارجه: الحوسنی، صالح، عبدالرحمن، کایو، عبدالباسط، پیانیچ، الظنحانی، ماجد راشد، لوان پریرا، عثمان کامارا، کونستانتینیوس مانولاس سرمربی: کاسمین اولاریو   تراکتور که به لطف حذف استقلال از آسیا موفق شد به عنوان رتبه چهارم لیگ جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان را کسب کند، امشب حریف الشارجه نشد.

این تیم به تغییرات زیاد و پوست اندازی بیش از حد در نقل و انتقالات و همچنین عدم آشنایی خمز سرمربی اسپانیایی از خریدهای جدید باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست و حذف در پلی آف آسیا؛ تراکتور تیم بی دفاع!

شکست و حذف در پلی آف آسیا؛ تراکتور تیم بی دفاع!