مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-10سياسي

خبرنگاران روایت اول را از طریق منابع موثق از آن خود کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز پنجشنبه 19 مردادماه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار توسط سپاه ثارالله استان اظهار کرد: خبرنگاران قشر گمنام، زحمتکش و بسیار تاثیرگذار در نظامات دنیا هستند و مانایی و ماندگاری لحظات تاریخی کشورها بسته به کار خبرنگاران است.

وی بیان داشت: خلاقانه بودن از ویژگی های خبرنگاری است و خبر همیشه در جریان است و خبرنگار هم باید تحرک داشته باشد و همراه با مسائل روز حرکت کند.

نظری با اشاره به لزوم جستجو برای کشف حقایق توسط خبرنگاران اضافه کرد: خبرنگاران باید خودشان را جای مردم قرار دهند و در بین مردم باشند تا بتوانند مسائل را پیگیری کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از دهکده جهانی سخن به میان آورد و ابراز داشت: خبر مانند گلوله است و سال قبل دیدید دشمن از فوت یک خانم، پردازشی را انجام داد و مسائلی را در کشور به وجود آورد.

از این رو پردازش ها را می توان برای حفظ نظام و پاسخگویی به دشمنان هم داشته باشید.

نظری اضافه کرد: خبرها همیشه به سمت و سویی می رود که افکار و عقاید جامعه را در طول زمان تغییر دهند از این رو هر خبر می تواند بر روی افکار، عقاید و باورهای مردم تاثیر داشته باشد که این امر دارای جنبه های مثبت و منفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران روایت اول را از طریق منابع موثق از آن خود کنند

خبرنگاران روایت اول را از طریق منابع موثق از آن خود کنند