مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-12سياسي

پخت روزانه 15 هزار قرص نان برای زائران پیاده در نجف و کربلا


مدیر اجرایی موکب پخت نان صلواتی زنگی آبادی های کرمان گفت: روزانه 15 هزار نان صلواتی را در قالب 6 موکب مستقر در نجف و 2 موکب در کربلا پخت می کنیم.

- مدیر اجرایی موکب پخت نان صلواتی زنگی آبادی ها در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره استقبال خوب مردم برای پخت نان و خدمت در موکب اظهار کرد: هر سال تعداد زیادی متقاضی خدمت در موکب هستند که از بین این افراد400 نفر در قالب 8 گروه 50 نفره انتخاب و عازم کشور عراق می شوند تا در 8 موکب پخت نان صلواتی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی کنند.

 علی رضایی با تاکید بر خدمت 18 ساله این موکب ها ادامه داد: موکب های پخت نان صلواتی زنگی آبادی ها از سال 1382 مقارن شروع به کار کرد و 2 سال به علت بیماری کرونا تعطیل بود و سپس دوباره از سر گرفته شد و اکنون 18 سال است که توفیق خدمت به زائران اربعین را دارد.

 وی با تاکید بر انجام خدمات دیگر علاوه بر پخت نان صلواتی توسط این مواکب، اظهار کرد: این مواکب خدماتی دیگری از قبیل ارائه اسکان شبانه و پذیرایی با صبحانه، ناهار، شام، دمنوش و شربت و چای و.

را نیز به زائران ارائه می دهد.

رضایی با اشاره به پخت روزانه 15000 نان صلواتی توسط 8 موکب در کشور عراق ادامه داد: روزانه 15 هزار نان را با 6 گروه مستقر در نجف با ظرفیت پخت روزانه 10هزار نان و 2 موکب نیز در شهر کربلا با ظرفیت پخت روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت روزانه 15 هزار قرص نان برای زائران پیاده در نجف و کربلا

پخت روزانه 15 هزار قرص نان برای زائران پیاده در نجف و کربلا