مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-23بين الملل

حمدان دقلو از پیوستن نیروهایی از ارتش به گروه خود خبر داد/واکنش ارتش سودان


فرمانده نیروهای واکنش سریع سودان مدعی شد که تعدادی از افسران نیروهای مسلح به صفوف او پیوستند، در حالی که ارتش سودان این آمار و رقم ارائه شده را مبالغه آمیز می داند.

- حمدان دقلو از پیوستن نیروهایی از ارتش به گروه خود خبر داد/ واکنش ارتش سودان فرمانده نیروهای واکنش سریع سودان مدعی شد که تعدادی از افسران نیروهای مسلح به صفوف او پیوستند، در حالی که ارتش سودان این آمار و رقم ارائه شده را مبالغه آمیز می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی، فرمانده نیروهای واکنش سریع سودان در توییتی نوشت: ما به گرمی از افسران و درجه داران محترم نیروهای مسلح از فرماندهی تیپ 20 الضعین در شرق دارفور استقبال می کنیم که به فراخوان ما برای همسو شدن با اراده و انتخاب مردم پاسخ دادند.

وی افزود: تاکید می کنیم که پیوستن این نیروها انگیزه جدیدی برای ما در این درگیری با بقایای نظام منحل شده و فرماندهی تشکیلات داخل نیروهای مسلح است.

دقلو ادامه داد: زمان آن فرا رسیده است که صفحه جدیدی در تاریخ کشورمان باز شود که در آن آینده ملت خود را بر اساس یک چشم انداز ملی جامع ترسیم کنیم که آزادی و عدالت را برای همه ما تحت حاکمیت دموکراتیک واقعی محقق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمدان دقلو از پیوستن نیروهایی از ارتش به گروه خود خبر داد/واکنش ارتش سودان

حمدان دقلو از پیوستن نیروهایی از ارتش به گروه خود خبر داد/واکنش ارتش سودان