مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 22:052023-07-23سياسي

پوستر پنجمین سوگواره ملی تئاتر اربعین حسینی در خوزستان رونمایی شد


با حضور مدیران فرهنگی و شخصیت های دینی خوزستان، پوستر «پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی» رونمایی شد.

- اهواز- با حضور مدیران فرهنگی و شخصیت های دینی خوزستان، پوستر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز یکشنبه پوستر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با حضور مدیران فرهنگی و شخصیت های دینی خوزستان رونمایی شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، نگاه به شیعه را نگاهی تمدنی عنوان کرد و گفت: امروز نگاه به شیعه در سراسر دنیا عوض شده و باید در اجرای بیانیه گام دوم به دنبال اهتزاز پرچم تمدن ولایی باشیم.

آیت الله عبدالکریم فرحانی در ادامه صحنه عاشورا را به صحنه ای هنری تعبیر کرد که اگر کارگردانی امام حسین (ع) در این صحنه نبود، هیچ گاه حادثه عاشورا در تاریخ جاودانه نمی شد.

وی به نقش خواهر و دختر امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: کارگردانی صحنه کربلا بدون حضور زینب (س) و دیگر زنان عرصه کربلا ممکن نبود که هنرمندان ما باید در این زمینه بیشتر کار کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به ظرفیت هنرمندان خوزستانی در به تصویر کشیدن پیام عاشور، تمدن ولایی و نگاه به شیعیان اشاره کرد و افزود: این ظرفیت در شاعران، هنرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر پنجمین سوگواره ملی تئاتر اربعین حسینی در خوزستان رونمایی شد

پوستر پنجمین سوگواره ملی تئاتر اربعین حسینی در خوزستان رونمایی شد