مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-31اقتصادي

سد «بابا حیدر» در شهرستان فارسان تا پایان امسال تکمیل می شود


شهرکرد_ مدیر کل آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری گفت: سد«بابا حیدر» در شهرستان فارسان بعد از 18 سال انتظار تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

- شهرکرد_ مدیر کل آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری گفت: سد بابا حیدر در شهرستان فارسان بعد از 18 سال انتظار تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فردوس کریمی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سد غدیر باباحیدر در فاصله 47 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری بر روی رودخانه سراب قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سد بابا حیدر قرار است آب شرب، صنعت و کشاورزی شهرستان فارسان را تأمین کند تصریح کرد: مخزن این سد به عنوان طرح پدافندی در موارد بحرانی و ضروری آب شهرکرد راهم تأمین می کند.

کریمی با اذعان بر اینکه منبع اصلی آب این طرح از 2 سرشاخه سراب و بردی تشکیل شده که شاخه اصلی آن از سرشاخه سراب است که از طریق چشمه ای به همین نام تغذیه می شود بیان داشت: نوع این سد، سنگ ریزه ای بوده و شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری کارفرمای این طرح است.

وی خاطر نشان کرد: اهتمام دولت سیزدهم بر این است که این طرح تا پایان شهریور تکمیل شود و مردم شهرستان فارسان از منافع آن برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد «بابا حیدر» در شهرستان فارسان تا پایان امسال تکمیل می شود

سد «بابا حیدر» در شهرستان فارسان تا پایان امسال تکمیل می شود