مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-26فناوري

برخورداری 99 درصد روستاهای اردستان از پوشش تلفن همراه


رییس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: هم اکنون بیش از 99 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان اردستان که حدود 61 روستا می شود از پوشش تلفن همراه برخوردار هستند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: هم اکنون بیش از 99 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان اردستان که حدود 61 روستا می شود از پوشش تلفن همراه برخوردار هستند.

حمیدرضا ترکیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای بهبود کیفیت سرویس مشترکان، خدمات و دسترسی تمام همشهریان به خدمات اداره مخابرات، این اداره دو طرح روستایی دیگر را به بهره برداری رساند.

وی افزود: به همین منظور شبکه تلفن ثابت و اینترنت مشترکان روستای ونین در هفته جاری ارتقا پیدا کرد و زیرساخت های این روستا عملاً به شبکه فیبر نوری متصل شد.

رییس مخابرات شهرستان اردستان با بیان اینکه در روستای ونین 1200 متر فیبرکِشی و حدود 350 متر شبکه مسی اجرا شده است، گفت: با اجرای این پروژه که با همکاری فرمانداری، اداره راهداری و بنیاد مسکن انجام شد، مشترکان این روستا که قبلاً مشکلاتی داشتند از این پس می توانند از اینترنت پرسرعت ای دی اس ال بهره مند شوند.

ترکیان با اشاره به تعویض و نوسازی تجهیزات مخابراتی مرکز روستای کچومثقال، گفت: با اجرای این طرح ظرفیت روستاهای هندوآباد و کچومثقال به 800 شماره افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 99 درصد روستاهای اردستان از پوشش تلفن همراه

برخورداری 99 درصد روستاهای اردستان از پوشش تلفن همراه