مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-07اقتصادي

صادرات گاز به عراق در حال نهایی شدن است/ سازوکار تسویه تغییر خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید چگنی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در نشست خبری امروز از پیشنهاد روسیه برای تبدیل شدن ایران به هاب گازی و انرژی خبر داد و گفت: - مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تمدید قرارداد صادرات گاز به عراق در حال نهایی سازی است و قصد داریم سازوکار تسویه را تغییر دهیم تا پول های ما بلوکه نشود.

ترکیه هم مایل به تمدید قرارداد خرید گاز از ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید چگنی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در نشست خبری امروز از پیشنهاد روسیه برای تبدیل شدن ایران به هاب گازی و انرژی خبر داد و گفت: تیم تخصصی ما هم اکنون در روسیه مستقر است و توافقاتی در این حوزه صورت گرفته و امیدواریم کار به خوبی پیش برود.

مدیر عامل شرکت ملی گاز در ادامه با خبر دادن از مذاکره با ترکمنستان گفت: با تسویه بدهی ترکمنستان در سه قسط، حجم سوآپ گاز از این کشور را از روزانه 4.

5 به 8 میلیون متر مکعب رساندیم.

دو سناریوی کوتاه مدت و بلندمدت برای واردات گاز از این کشور داریم.

چگنی عنوان کرد: تست واردات 10 میلیون متر مکعب گاز ترکمنستان نیز با موفقیت انجام شده تا این گاز وارد کشور شود و در گام بعدی و همزمان با بهره برداری از پروژه های توسعه میادین گازی ترکمنستان قصد داریم میزان واردات را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات گاز به عراق در حال نهایی شدن است/ سازوکار تسویه تغییر خواهد کرد

صادرات گاز به عراق در حال نهایی شدن است/ سازوکار تسویه تغییر خواهد کرد