مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:002023-07-25سياسي

اطلس فرهنگی مازندران در جهاددانشگاهی تدوین شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جریان بازدید از فعالیت های جهاد دانشگاهی مازندران با اظهار اینکه جهاددانشگاهی میراث انقلاب اسلامی است باید از این نهاد آموزشی و پژوهشی برای توسعه کشور صیانت شود، - گفت: جهاد دانشگاهی نهاد اصیل انقلابی است.

روح الله سلگی امروز در جمع کارکنان جهاد دانشگاهی مازندران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان به عزاداران حسینی، اظهار کرد: برپاداشتن نماز، امر به معروف و نهی از منکر و ظلم ستیزی از اهداف حماسه عاشورا بود ولازم است این اهداف فرهنگی به درستی در جامعه تبیین شود.

این مسئول درباره ظرفیت های جهاد دانشگاهی گفت: ما به جهاد دانشگاهی اعتقاد داریم از این رو تدوین اسناد فرهنگی و اجتماعی باید توسط این نهاد انقلابی ریل گذاری شود.

سلگی خاطر نشان کرد: رسیدگی به مسائل مرتبط با جهاد دانشگاهی برای استانداری مهم است و همین موضوع سبب شد تا در آستانه تشکیل جهاد دانشگاهی دیدار صمیمی با مسئولان این نهاد در مازندران داشته باشیم.

وی جهاد دانشگاهی را نهاد تحول آفرین در مسائل علمی و دانشگاهی دانست و اضافه کرد: پیشنهاد ما این است تا اطلس فرهنگی استان توسط جهاد دانشگاهی مازندران تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس فرهنگی مازندران در جهاددانشگاهی تدوین شود

اطلس فرهنگی مازندران در جهاددانشگاهی تدوین شود