مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-09پزشكي

خدمات غیرضرور به بیماران ممنوع/ تسهیلات 50 میلیونی بیماران صعب العلاج


مدیرکل بیمه سلامت گلستان خدمات غیرضروری پزشکی به بیماران را از آسیب های حوزه درمان دانست و گفت: در خصوص چگونگی تأمین سلامت جسمانی باید فرهنگ سازی شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بیمه سلامت گلستان خدمات غیرضروری پزشکی به بیماران را از آسیب های حوزه درمان دانست و گفت: در خصوص چگونگی تأمین سلامت جسمانی باید فرهنگ سازی شود.

سیدمحمد حسینی صبح امروز چهارشنبه 18 مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان و سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و اظهار کرد: در حال حاضر یک میلیون 200 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیش از 60 درصد بیمه شدگان استان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه 86 درصد کل جمعیت بیمه شده استان به شکل رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند، ادامه داد: از بدو تأسیس این بیمه، 5 بیماری سخت و صعب العلاج تحت پوشش این بیمه قرار داشته اند که در دولت سیزدهم به 107 بیماری افزایش یافته است.

خدمات کاملا رایگان بیمه سلامت به 5 دهک نخست جامعه مدیرکل بیمه سلامت گلستان با تأکید بر اینکه 4 هزار و 131 نفر بیمار سخت و صعب العلاج استان در سال 1401 جهت دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی به بانک ها معرفی شده اند، افزود: برای بهره مندی همه مردم از خدمات بیمه سلامت از 10 دهک تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات غیرضرور به بیماران ممنوع/ تسهیلات 50 میلیونی بیماران صعب العلاج

خدمات غیرضرور به بیماران ممنوع/ تسهیلات 50 میلیونی بیماران صعب العلاج