مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-21سياسي

پیش بینی تدارکات لازم در ورودی های اهواز برای زائران حسینی


از شهردار، معاون فرهنگی و… درخواست دارم که برای مسیر عبور زائران اربعین از اهواز و ورودی ها تدارکات لازم به لحاظ استراحتگاه و سایر امکانات دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدعلی پورموسوی بعد از ظهر امروز دوشنبه در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که با دستور کار انتخاب اعضای کمیسیون ها برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که ایجاد شده، نگاه شورا در این دوره انتقادی تر خواهد بود و این نگاه شامل همه اعضای شورا است؛ یک نگاه انتقادی، دقیق و موشکافانه نظارتی در همه مسائل هم مسائل مرتبط با شهرداری و هم دیگر موضوعات کلان شهر اهواز خواهد بود.

وی افزود: با توجه به ویژگی های شهر اهواز که یک شهر مهم، استراتژیک و دارای منابع زیرزمینی و روی زمینی است، از مسئولان اهواز، استان و حتی کشور انتظار داریم تا نگاهشان را نسبت به مسائل شهر اهواز با نگاه حضرت امام (ره) و رهبر معظم منطبق کنند؛ اگر این اتفاق بیفتد باید کارهایی درخور و شایسته ای با همین نگاه در اهواز ایجاد شود تا از این کاستی های کوچک و خُردی که سال ها مردم اهواز را آزار داده است به راحتی و با توان مضاعف بگذریم.

رییس شورای کلان شهر اهواز گفت: از مرز چذابه بازدید داشته ام که کارهای خوبی صورت گرفته و استراحتگاه های خوبی هم تدارک دیده شده اما از شهردار، معاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تدارکات لازم در ورودی های اهواز برای زائران حسینی

پیش بینی تدارکات لازم در ورودی های اهواز برای زائران حسینی