مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-20سياسي

اجازه نمی دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود


ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

- رییس مجلس با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد ماه، گفت: اجازه نمی دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد، اظهار داشت: سالروز کودتای ننگین 28 مرداد ماه یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاستمداران زیاده خواه خارجی و سازمان های امنیتی آن ها بر اراده ملت ایران و دولتمردان چیره بود.

وی بیان کرد: اما این اراده ملت ایران است که توطئه های دشمنان را خنثی کرده و نیروهای مسلح کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اراده ملت، دشمنان این آب و خاک را ناامید کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا می داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان، مستقیماً نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت علیه ملت های مظلوم و مستضعف جهان است.

وی ادامه داد: بیداری ملت ها و شعار مرگ بر آمریکا حاصل سال ها غارت، کودتا، تحریم های ضد انسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت های آمریکا در سراسر دنیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود

اجازه نمی دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود