مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-07دانش

فرهنگ خودباوری سرلوحه فعالیت های جهاد دانشگاهی قرار دارد


رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به توجه این نهاد به حوزه هوش مصنوعی،گفت: بزرگترین رویداد هوش مصنوعی در کشور توسط جهاد دانشگاهی به زودی برگزار می شود.

  - رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به توجه این نهاد به حوزه هوش مصنوعی،گفت: بزرگترین رویداد هوش مصنوعی در کشور توسط جهاد دانشگاهی به زودی برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی در آیین چهل وسومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی که عصر امروز در پژوهشگاه رویان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به گذشت چهل وسه سال از عمر جهاد دانشگاهی،اظهار کرد: شانزدهم مرداد ماه سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، این نهاد انقلابی را به تمام جهادگران جهاد دانشگاهی،مدیران این نهاد انقلابی و بازنشستگان جهاد دانشگاهی تبریک می گویم.

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه 17 مرداد به یاد محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است،اظهار کرد: این روز را به خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا، ایکنا و سیناپرس تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با دیدگاه ژرف خود درباره جهاد دانشگاهی اظهار نظر کرده اند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر این باور هستند که جهاد دانشگاهی فقط یک نهاد نیست بلکه یک فرهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ خودباوری سرلوحه فعالیت های جهاد دانشگاهی قرار دارد

فرهنگ خودباوری سرلوحه فعالیت های جهاد دانشگاهی قرار دارد