مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-31اقتصادي

شبکه آبرسانی اصفهان به 2.7 مترمکعب دبی جدید نیاز دارد


برای اینکه شبکه در وضعیت کاملا استاندارد قرار گرفته و شبکه در ساعات پیک مصرف فصل تابستان دارای فشار و دبی مناسب مشابه ساعات متعارف فصل زمستان باشد به 2.

- مجید مختاری مدیر روابط عمومی آبفا اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات آبفا برای تأمین و پیشگیری از قطع آب اظهار داشت: 15 حلقه چاه با دبی 125 لیتر بر ثانیه به صورت استیجاری پس از کنترل کیفی توسط واحد مرکز کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب و تأیید آن در مدار قرار گرفت.

وی افزود: کنترل مداوم فشارسنج های شبکه به تعداد 520 ایستگاه در سطح استان که 150 ایستگاه در سطح شهر اصفهان است به منظور اطمینان از توزیع عادلانه آب و پیشگیری از تحمیل بار ناشی از مصارف مضاعف به شبکه انجام می شود.

مختاری از ارسال 3 هزار و 400 اخطار قطع آب به مشترکان پرمصرف و بد مصرف و قطع تعداد محدودی از آن ها که نسبت به رعایت موضوع اقدام نکرده بودند، خبر داد و گفت: مدل هیدرولیکی شبکه توزیع آب برای توزیع متناسب تر فشار در زون های فشاری تغییر پیدا کرد.

مدیر روابط عمومی آبفا اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت سامانه آبرسانی اصفهان عنوان کرد: 85 درصد مشترکان آب شهر اصفهان تحت پوشش سامانه آبرسانی سامانه اصفهان بزرگ هستند که قابلیت تأمین حدود 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آبرسانی اصفهان به 2.7 مترمکعب دبی جدید نیاز دارد

شبکه آبرسانی اصفهان به 2.7 مترمکعب دبی جدید نیاز دارد