مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-21سياسي

لایحه ساماندهی ته لنجی به کجا رسید؟


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی گفت: این لایحه دارای کار کارشناسی جامع نیست و بدون بررسی وضعیت ذینفعان اصلی و صرفا براساس انگاره قاچاق شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در آستانه جلسه بررسی لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شاکله لایحه ارائه شده توسط دولت، مبتنی بر ایجاد محدودیت های غیر ضروری بر فعالیت کولبری و ملوانی بود.

  وی افزود: این لایحه فاقد کار کارشناسی جامع بود و بدون بررسی وضعیت ذینفعان اصلی، عدم نظرخواهی از نمایندگان مردم در مناطق مرزی، صرفا براساس انگاره قاچاق شکل گرفته و با شتابزدگی بسیار مراحل تصویب خود را در کمیسیون های دولت طی کرد و با قید دوفوریت به مجلس ارائه شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به نگاه مختلف نمایندگان در مورد لایحه، بیان داشت: بخشی از نمایندگان با روح حاکم بر لایحه که فعالیت ملوانی-کولبری را یک فعالیت غیرقانونی و قاچاق می داند، همسو بودند.

اکثریت نمایندگان این لایحه را فرصتی برای حمایت قانونی از این فعالیت تلقی می کردند و بدنبال اصلاح لایحه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه ساماندهی ته لنجی به کجا رسید؟

لایحه ساماندهی ته لنجی به کجا رسید؟