مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-09اقتصادي

مردم باقرشهر در معرض آلودگی هوای پالایشگاه تهران هستند


پالایشگاه نفت تهران از لیست آلاینده های استان تهران خارج شده و از پرداخت عوارض آلایندگی به شهر باقرشهر معاف شده است در صورتی که مردم این شهر روزانه با آلودگی هوای ناشی از فعالیت پالایشگاه مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مرتضی همتی شهردار باقرشهر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مشکلات حوزه شهری در جنوب تهران اظهار کرد: باقرشهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی از تمام جهات محدود است و امکان گسترش ندارد و پالایشگاه نفت تهران و بهشت زهرا(س) در شمال و جنوب این شهر، قابلیت توسعه را از بین برده است.

وی گفت: باقرشهر نیازمند توجه ویژه است و اصحاب رسانه در این زمینه می توانند کمک رسان بهبود خدمات رسانی به مردم این منطقه باشند لذا از رسانه ها انتظار داریم تا در این زمینه همکاری کنند تا بخشی از مشکلات باقرشهر برطرف شود.

شهردار باقرشهر با تاکید بر لزوم اصلاح طرح جامع شهر بیان کرد: طرح جامعی در گذشته تهیه و به تصویب رسیده و در حال حاضر نیز در مراجع ذی ربط در حال پیگیری است اما با وجود نیاز شدید باقرشهر به طرح جامع هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

همتی اضافه کرد: نوسازی بافت فرسوده باقرشهر منوط به اجرای طرح جامع است و اگر بخواهیم شاهد پیشرفت و آبادانی در باقرشهر باشیم، باید در ابتدا طرح جامع تدوین و تصویب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باقرشهر در معرض آلودگی هوای پالایشگاه تهران هستند

مردم باقرشهر در معرض آلودگی هوای پالایشگاه تهران هستند