مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-10سياسي

بهره برداری از دو پروژه آبرسانی به روستاها با حمایت همراه اول


پروژه های عمرانی و آبرسانی به دو روستای در شهرستان میانه آذربایجان شرقی با حمایت همراه اول به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی دهستان کاغذکنان شهرستان میانه روز سه شنبه 17 مرداد 1402 با حضور الیاس گل محمدزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، سیدمهدی حسینی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، تیزمغز معاون شرکت آب و فاضلاب این استان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه این شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میانه، بخشدار منطقه و جمعی دیگر از مدیران استانی برگزار شد.

در این مراسم دو طرح عمرانی آبرسانی به روستاهای قاراب علیا و بهمن آباد که به واسطه تأمین و بارگذاری مخازن آب با حمایت همراه اول انجام شده بود به بهره برداری رسید.

این پروژه با هدف کمک رسانی به مردم و محرومیت زدایی، علاوه بر حمایت اپراتور اول تلفن همراه با همراهی جمعی از خیران به سرانجام رسید و مخازن 40 و 50 مترمکعبی در روستاهای بهمن آباد و قاراب علیا بارگذاری شد.

حسینی، مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه این پروژه ها با همکاری شرکت ارتباطات سیار ایران، مشارکت اهالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو پروژه آبرسانی به روستاها با حمایت همراه اول

بهره برداری از دو پروژه آبرسانی به روستاها با حمایت همراه اول