مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-09سياسي

آغاز طرح جهاد روشنایی در اردکان


در راستای کمک به تولید برق و کسب درآمد برای خانواده ها، طرح جهاد روشنایی در اردکان آغاز شد.

- سرهنگ سید الله امامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان، با بیان این که طرح جهاد روشنایی در راستای ماموریت محوله به بسیج سازندگی در سطح کشور در حال انجام است، اظهار کرد: این طرح در راستای کمک به تولید برق و کسب درآمد برای خانواده ها اجرا می شود.

وی افزود: در شهرستان اردکان بیش از صد نفر متقاضی این طرح ثبت نام کرده اند که بصورت مرحله ای نصب پنل های خورشیدی در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ امامی گفت: این طرح در شهرستان اردکان به همت بسیج سازندگی و با همکاری مسئولین و مشارکت خوب مردم اجرا می شود و در این مرحله نصب پنل های خورشیدی برای 15 خانواده اردکانی در دستور کار است که به تدریج نصب و راه اندازی این پنل ها برای همه خانواده های ثبت نام شده انجام خواهد شد.

علی کاظمی، مدیر شرکت هوشمند پرتو توان نیز در این زمینه تصریح کرد: ارائه تسهیلات جهت ایجاد نیروگاه های خورشیدی خانگی به همت بسیج سازندگی در حال انجام است که مبلغ 130 میلیون تومان تسهیلات در اقساط 7 و 8 ساله به متقاضیان پرداخت می شود.

وی با بیان این که یک نیروگاه پنج کیلو وات اگر بصورت صحیح نصب شود ماهیانه بین 2 الی 2/5 میلیون تومان درآمد دارد، افزود: مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جهاد روشنایی در اردکان

آغاز طرح جهاد روشنایی در اردکان