مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:112023-08-14سياسي

موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان در سامرا برپا می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از برپایی موکب این اداره کل با عنوان موکب الحسین(ع) در سامرا خبر داد و گفت: این موکب از پنجم صفر تا دو روز بعد از اربعین حسینی در سامرا برپا خواهد بود.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از برپایی موکب این اداره کل با عنوان موکب الحسین(ع) در سامرا خبر داد و گفت: این موکب از پنجم صفر تا دو روز بعد از اربعین حسینی در سامرا برپا خواهد بود.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده امروز 23 مردادماه در جمع خبرنگاران، از برپایی موکب این اداره کل با عنوان موکب الحسین(ع) در سامرا خبر داد و اظهار کرد: این موکب با حضور 40 نفر شامل آشپز، خدام و کارکنان اوقاف و امور خیریه لرستان با هدف پذیرایی و اسکان زائران و اجرای برنامه های فرهنگی در شهر سامرا برپا می شود.

وی با بیان اینکه موکب الحسین(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از پنجم صفر تا دو روز بعد از اربعین حسینی در سامرا برپا خواهد بود، افزود: در سطح شهرستان های استان نیز با نام امامزادگان موکب هایی در ورودی های شهرها برپا و از زائران پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی و در صورت امکان این زائران را اسکان خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان در سامرا برپا می شود

موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان در سامرا برپا می شود