مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-23سياسي

آیا تحریم های بیشتری در راه است؟


یک تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه اکنون اروپا رویکرد افزایش تحریم های تسلیحاتی را در قبال ایران در پیش گرفته است، عنوان کرد: در حقیقت بسته تحریمی جدید اروپا علیه ایران پیش درامدی بر تحریم های بیشتر در آینده است تا عملا اجرای بند غروب تحریم های .

- ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه اکنون اروپا رویکرد افزایش تحریم های تسلیحاتی را در قبال ایران در پیش گرفته است، عنوان کرد: در حقیقت بسته تحریمی جدید اروپا علیه ایران پیش درامدی بر تحریم های بیشتر در آینده است تا عملا اجرای بند غروب تحریم های تسلیحاتی ایران بی تاثیر شود.

احمد فاطمی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بسته تحریمی جدید اروپا علیه اشخاص و نهادهای دخیل در برنامه پهپادی ایران و از سوی دیگر فرارسیدن بند غروب تحریم های تسلیحاتی ایران در 18 اکتبر امسال، اظهار کرد: موضع گیری اروپا در قبال برجام را می توان به دو دوره قبل و بعد از حمله روسیه به اوکراین تقسیم کرد.

تا پیش از این جنگ، علی رغم خروج آمریکا از برجام، اروپایی ها کماکان اعلام می کردند که بر اجرای این توافق پایبند اند و تلاش می کنند تعهدات خود را انجام دهند، هرچند در عمل چندان متناسب با این تعهدات عمل نمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تحریم های بیشتری در راه است؟

آیا تحریم های بیشتری در راه است؟