مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:552023-07-26سياسي

ضرورت بازنگری مهندسی خطوط اتوبوسرانی به منظور رفع کاستی ها


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه بازنگری مهندسی خطوط اتوبوسرانی در شهر کرج نیز می تواند کاستی های موجود در ناوگان حمل و نقل عمومی را تا حدودی مرتفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی، عضو شورای شهر کرج و رییس کمیسیون حمل و نقل شورا، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در بحث بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در شهر کرج که یکی از شعارهای مهم دوره فعلی مدیریت شهری بوده و باید تهیه اتوبوس به فوریت در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: نباید صرفا به این اکتفا کرد که برای سال آینده قرارداد تهیه چند اتوبوس منعقد شود بلکه باید به صورت فوری از اتوبوس های موجود استفاده بهینه شود و این دغدغه در اولویت باشد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: با وجود این که در شورای اسلامی شهر مصوبه خوبی در زمینه مجوز استخدام 100 راننده و نیرو داشتیم و همچنین 50 اتوبوس نیز داریم.

اما هر روز شاهد آن هستیم که 20 تا 30 اتوبوس برای کارهای فرهنگی و دیگر مسایل ارگان ها از خط خارج شده به نقطه دیگری می روند.

رحیمی با اشاره به اینکه خارج شدن اتوبوس ها از خطوط به هر دلیلی مشکلاتی برای حمل و نقل عمومی شهری به وجود آورده، گفت: پیش از این هم پیشنهاد داده شد که برای این امر محدودیت گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری مهندسی خطوط اتوبوسرانی به منظور رفع کاستی ها

ضرورت بازنگری مهندسی خطوط اتوبوسرانی به منظور رفع کاستی ها