مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:112023-08-14اقتصادي

صفر تا صد ماجرای مشکل حقوق آبداران خوزستانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، امروزه در نظام کسب وکار هیچ قشری مظلوم تر از کارگران نیست چرا که در تمامی مشاغل به نوعی تناسب سازی درآمدها با تورم صورت می گیرد اما کارگران نه تنها افزایش بسیار اندکی در دستمزدهایشان دارند، همین حقوق حداقلی را نیز به موقع دریافت نمی کنند و این مسئله گذران زندگی را برایشان سخت و طاقت فرسا کرده است.

  پرسنل آبداران آبفا خوزستان نیز از اقشار کارگری هستند که حقوق و مزایای آنها توسط شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با توجه به بودجه عمرانی دریافتی از استانداری پرداخت می شود.

قرارداد در این قشر به صورت پیمانکاری بر طبق قانون اداره کار است که  تاکنون بخشنامه طرح طبقه بندی مشاغل در حق آنان آبداران اعمال نشده است.

یکی از آبداران خوزستانی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تعداد ما در استان قریب به 960 نفر است و وظیفه نگهبانی از تاسیسات آبرسانی روستاها را بر عهده داریم.

در عین حال تعدادی از ما به دستور مدیریت شهرستان ها در بخش تعمیرات و بهره برداری و فاضلاب، امور مشترکین و امور اداری مشغول به کار هستیم.

برای دریافت حقوق بارها پیگیری می کنیم وی با گلایه از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای آبداران گفت: هر چقدر این موضوع را پیگیری می کنیم به نتیجه نمی رسیم و مسؤولان عنوان می کنند که چون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد ماجرای مشکل حقوق آبداران خوزستانی

صفر تا صد ماجرای مشکل حقوق آبداران خوزستانی