مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-20سياسي

کتاب تحلیلی «قلم سرخ» در اردبیل رونمایی شد


با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و با اختتامیه کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل، کتاب تحلیلی از زندگینامه دانشجو معلمان شهید استان اردبیل به نام «قلم های سرخ» رونمایی شد.

- اردبیل- با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و با اختتامیه کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل، کتاب تحلیلی از زندگینامه دانشجو معلمان شهید استان اردبیل به نام قلم های سرخ رونمایی شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اولین کتاب تحلیلی از زندگینامه دانشجو معلمان شهید استان همزمان با اختتامیه کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل توسط سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران رونمایی شد.

حسین محسنی تصریح کرد: این کتاب در سه فصل و با رویکرد تاریخچه شهادت و ولایت در دیار اردبیل و نگاه دانشجو معلمان شهید به موضوعات سیاسی و اعتقادی بر اساس وصیت نامه آنها در 150 صفحه به قلم تحریر درآمده است.

وی گفت: مستندسازی کلام نورانی و وصایای معلمان شهید به آیات قرآن کریم و روایات معصومین (ع) و امامین انقلاب از ویژگی های کتاب قلم های سرخ است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل افزود: خاطره نگاری شهدا همواره یکی از اقدامات فرهنگی در استان اردبیل و دانشگاه فرهنگیان برای معرفی سیره و مبانی اخلاقی شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب تحلیلی «قلم سرخ» در اردبیل رونمایی شد

کتاب تحلیلی «قلم سرخ» در اردبیل رونمایی شد