مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-08فرهنگي

پیام تبریک مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به مناسب روز خبرنگار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، - مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت و از همکاری آن ها با انجمن سینمای جوانان ایران قدردانی کرد.

در این متن آمده است: اینکه گفته می شود مطبوعات یکی از ارکان مردم سالاری است، امروز یک واقعیت عینی انکارناپذیر است، رسانه رابطه دولت و ملت، حاکمیت و مردم، مردم و مردم و همه مناسبات اجتماعی -رفتاری را تعریف و ترسیم می کند و نظم عمومی را برقرار می سازد و کیست که نداند؛ این خبرنگاران عزیز و شریف هستند که با همت خود این مهم را محقق می سازند.

خوشحالم که خود نیز فعالیت رسانه ای را در جایگاه خبرنگار آغاز کرده ام و امروز و همیشه به آن دوران کاری خود افتخار می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به مناسب روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به مناسب روز خبرنگار