مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-30سياسي

سنگینی بار دروغ اجتماعی به اندازه 80 میلیون نفر است


روش اسلام اینگونه است که خداوند به پیامبر (ص) می گوید هر مخالفی را بپذیر، به آنها توهین نکن، آنها را طرد نکن .

- استاد انصاریان اظهار داشت: روش اسلام اینگونه است که خداوند به پیامبر (ص) می گوید هر مخالفی را بپذیر، به آنها توهین نکن، آنها را طرد نکن .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، استاد حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد حوزه علمیه، در مراسم عزاداری در امامزاده صالح (ع) تجریش با بیان اینکه خداوند موضوع قیامت و برزخ را در بیش از هزار آیه قرآن عنوان کرده است، اظهار داشت: یکی از ویژگی های قرآن این است که شبهات دشمنان را مطرح کرده و با دلایل فکری، عقلی و فطری پاسخ می دهد.

خدا به پیغمبر (ص) دستور می دهد هرکسی که در خصوص مسائلی دینی همچون خدا، قیامت، انسان، مرگ و … شک دارد را به مسجد راه بده و اجازه بده تا سخنان خود را مطرح کنند.

وقتی در مسجد حاضر شدند به آنها آزادی بیان بده و بگو هر حرفی که دارید بزنید و به من دستور داده شده تا اگر سخنان شما را بر اساس دلایل متقن عقلی و فکری بیان شود، آنها را بپذیرم اما بدون دلیل سخن نگویید چرا که کلام باید بر مبنای دلیل باشد تا بتوان آن را قبول کرد.

وی ادامه داد: روش اسلام اینگونه است که خداوند به پیامبر (ص) می گوید هر مخالفی را بپذیر، به آنها توهین نکن، آنها را طرد نکن و همچنین از گفت وگو محروم نکن چرا که انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگینی بار دروغ اجتماعی به اندازه 80 میلیون نفر است

سنگینی بار دروغ اجتماعی به اندازه 80 میلیون نفر است