مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-22اجتماعي

فعالیت موکب امام خامنه ای در روستای چهواز پارسیان آغاز شد


موکب امام خامنه ای به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج و با همکاری اهالی روستای چهواز در شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان خدمات رسانی خود را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، موکب امام خامنه ای از جمله موکب هایی است که به همت کانون فرهنگی هنری و با همکاری و مشارکت اهالی و خیرین در مسیر حرکت زائران اربعین به سمت مرز شلمچه در روستای چهواز شهرستان پارسیان برپا شده است.

این موکب خدمات رفاهی، فرهنگی و خدماتی به زائران حسینی ارائه می دهد و اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم دعا و عزاداری، اسکان، پذیرایی شامل صبحانه، ناهار، شام، میان وعده، چای، شربت، آب جوش، یخ، اینترنت رایگان، یخ در بهشت، ایستگاه شارژ موبایل، غرفه کودک، مسابقه و برنامه های فرهنگی بخشی از خدمات آن است.

در موکب امام خامنه ای امکان اسکان برای زائران خواهر و برادر فراهم است و از امروز 31 مرداد تا 20 شهریور میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود.

این موکب در مسیر تردد زائرین از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان واقع شده است و زوار اربعین برای اسکان و پذیرایی می توانند با شماره تلفن های 09173621859و 09177627794 تماس بگیرند.

روستای چهواز در 42 کیلیومتری شرق شهرستان پارسیان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت موکب امام خامنه ای در روستای چهواز پارسیان آغاز شد

فعالیت موکب امام خامنه ای در روستای چهواز پارسیان آغاز شد