مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:112023-08-12سياسي

عملیات اجرایی پروژه های جهاد آبرسانی استان 81 درصد پیشرفت دارد


یاسوج_ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: عملیات اجرایی پروژه های جهاد آبرسانی استان 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: انتهای سال 1400 بود که عملیات آبرسانی به بیش از 184 روستای کهگیلویه و بویراحمد با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی استان شروع شد.

وی ابراز ذاشت: تا حدود 1 سال اخیر تنها 40 روستا از این تعداد تکمیل بود اما در حدود یکسال اخیر با تلاش شبانه روزی مجموعه آبفا و بسیج سازندگی این تعداد به بیش از 100 روستا رسیده است.

صالحی با بیان برخی جزییات عملیات اجرایی این پروژه، اظهار داشت: اجرای 43 کیلومتر خط انتقال، اجرای 198 کیلومتر شبکه توزیع آب و همچنین افزایش 1235 متر مکعبی مخازن آب روستایی مناطق محروم بخشی از اقدامات ما بوده است.

وی گفت: افتتاح و بهره برداری آب 98 روستا با جمعیت بالغ بر 21 هزار نفر ماحصل اقدامات جهاد آبرسانی در مناطق محروم استان بوده است.

صالحی تصریح کرد: در مجموع جهاد آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آنطور که مسئولان نهاد ریاست جمهوری و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور میگویند در روند اجرای این دست پروژه ها در کشور، کهگیلویه و بویراحمد جزو 3 استان نخست کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه های جهاد آبرسانی استان 81 درصد پیشرفت دارد

عملیات اجرایی پروژه های جهاد آبرسانی استان 81 درصد پیشرفت دارد