مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-06فناوري

وزیر ارتباطات: اینترنت خبرنگاران مانند سال های گذشته فعال می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خبرنگاران از 17 مرداد به مدت یک ماه فرصت دارند از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خبرنگاران از 17 مرداد به مدت یک ماه فرصت دارند از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور_وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات_ در آستانه روز خبرنگار به سازمان صدا و سیما رفت تا ضمن تبریک این روز به خبرنگاران از بخش های مختلف تحریریه سازمان بازدید کند.

زارع پور در جریان این بازدید با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی پاسخگوی سوالاتی به ویژه در حوزه توسعه پنجره واحد خدمات دولت هوشمند و توسعه پیام رسان های بومی بود.

وی با اشاره به فعال شدن اینترنت خبرنگاران مانند سال های گذشته گفت: خبرنگاران از 17 مرداد به مدت یک ماه فرصت دارند از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.

وزیر ارتباطات در این گفت و گو با بیان اینکه اکنون 98 درصد دستگاه های اجرایی به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند متصل شده اند، گفت: این اتفاق بزرگی است که با همراهی و مطالبه گری رسانه ها به ویژه صدا و سیما اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: اینترنت خبرنگاران مانند سال های گذشته فعال می شود

وزیر ارتباطات: اینترنت خبرنگاران مانند سال های گذشته فعال می شود