مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-16بين الملل

مغلطه نفت در برابر غذا! علیه ایران؛ می دانید چه قیاسی می کنید؟


ایران امروز با وجود همه مشکلاتی که تحریم برایش ایجاد کرده کجا و عراق دوران نفت در برابر غذا کجا؟! - مغلطه نفت در برابر غذا! علیه ایران؛ می دانید چه قیاسی می کنید؟ ایران امروز با وجود همه مشکلاتی که تحریم برایش ایجاد کرده کجا و عراق دوران نفت در برابر غذا کجا؟! عصرایران- مازیار آقازاده؛ در روزهای گذشته و همزمان با اعلام توافق تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا، گروهی از ناظران و فعالان سیاسی داخلی و خارجی برای کوبیدن این توافق و اهمیت آن، عبارت نفت در برابر غذا را برجسته کرده و آن را بر سر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران می کوبند.

این اقدام از آنجا نشات می گیرد که مقامات آمریکا پس از اعلام توافق با ایران، در برابر انتقادات تندوتیز شاهین های جنگ طلب آمریکا که تنها بمباران ایران دل آنها را شاد می کند، اعلام کردند که پول آزاد شده ایران در کره جنوبی در حسابی در قطر خواهد بود و صرف مصارف و مخارج غیرتحریمی دولت ایران خواهد شد.

همین نکته باعث شده که گروهی از مخالفان دولت (قوه مجریه) و جمهوری اسلامی در داخل و خارج از ایران، این مساله را دست گرفته و با قیاسی مع الفارق و به منظور خارو خفیف کردن آزادسازی بخشی از منابع مالی بلوکه شده کشور بدون برعهده گرفتن تعهداتی در حوزه هسته ای و موشکی و امنیت ملی، این توافق را بکوبند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغلطه نفت در برابر غذا! علیه ایران؛ می دانید چه قیاسی می کنید؟

مغلطه نفت در برابر غذا! علیه ایران؛ می دانید چه قیاسی می کنید؟