مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-07سياسي

حماسه عاشورا شکوه مندترین تبلیغ در اسلام بعد از واقعه غدیر بود


تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: بعد از ماجرای غدیر، بهترین و شکوه مندترین تبلیغ، در جریان حماسه عاشورا صورت گرفت.

- قم- تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: بعد از ماجرای غدیر، بهترین و شکوه مندترین تبلیغ، در جریان حماسه عاشورا صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیدمحمد سعیدی در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از 5 کلمه تشکیل شده است که هر کدام محور مهمی است که باید به تنهایی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با نگاه دقیق تر به تبلیغ باید در بینش ها و عمل های جامعه تعمیق ایجاد شود، افزود: بر اساس آیات قرآن تبلیغ وظیفه اصلی رسول است و پیامبر (ص) در ماجرای غدیر وظیفه تبلیغی خود را به خوبی انجام دادند اگرچه که در ادامه آسیب هایی متوجه آن شد که باید برای ما درس آموز باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه بعد از ماجرای غدیر، بهترین و شکوه مندترین تبلیغ در حماسه عاشورا صورت گرفت، افزود: خون پاک اباعبدالله (ع)، فرمایشات و نمازشان در ظهر عاشورا، چینش نیروها برای به میدان رفتن، حضور خانواده ها و اسارت شأن همگی داخل در یک تبلیغ بزرگ بود که توسط امام حسین علیه السلام انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه عاشورا شکوه مندترین تبلیغ در اسلام بعد از واقعه غدیر بود

حماسه عاشورا شکوه مندترین تبلیغ در اسلام بعد از واقعه غدیر بود