مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-05اقتصادي

طرح آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده تکمیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با اشاره به تکمیل پروژه آبرسانی به 17 روستای مجتمع زاغج در خدابنده و با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان، - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آبرسانی به 17 روستای مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 427 میلیارد ریال تکمیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با اشاره به تکمیل پروژه آبرسانی به 17 روستای مجتمع زاغج در خدابنده و با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان، اظهار کرد: در این طرح بیش از 48 کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال احداث شد.

جزء قاسمی اظهار کرد: برای توسعه آبرسانی به این مجتمع همچنین 36 کیلومتر خط انتقال با اعتباری معادل 180 میلیارد ریال احداث شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: احداث مخازن ذخیره آب با ظرفیتی معادل یک هزار و 500 مترمکعب و با اعتبار 60 میلیارد ریال از دیگر بخش های این پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان خدابنده است.

وی تاکید کرد: عملیات استانداردسازی و نصب انشعابات به تعداد یک هزار و 430 فقره با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال، طی این طرح انجام شد و روستاییان تحت پوشش مجتمع زاغج از خدمات تامین آب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده تکمیل شد

طرح آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده تکمیل شد